

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go w załączniku maila. Pamiętaj o odpowiednim tytule maila - "Zwrot/Reklamacja Toplink". Mail ze zwrotem powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami przeprowadzimy Cię przez procedurę Zwrotu/Reklamacji.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres email:
-kontakt@toplink.pl